marți, 11 decembrie 2007

Manele 2008 Iarna manelelor

01..Adi de la valcea & Gabi de la oradea-Noapte de iubire
02..Claudia &Florin peste -Pe inima mea e scris numele tau
03..Danezu - Cu tine vreau sa fiu
04..Denisa &Copilul de aur&Play Aj - Ce cadou frumos ti-am luat
05..Leonard - Cine ma iubeste
06..Liviu & Denisa - Mii de lacrimi
07..Nek , Claudia , De Marco -De-r fi sa pleci de maine
08..Nicolae si Nicoleta Guta - Tare fericit e tata
09..Nicolae Guta - Beau sa uit
10..Nicolae Guta - Strainatatea
11..Nicolae Guta , Brazilianu', Dules - Sacul lui Mos Craciun
12..Puiu Codreanu - Eu ti-am dat inima mea
13..Sorinel pustiu - Zile bune

astea sunt manele noi 2008 , Nicolae Guta , Denisa , Danezu ,Nek , Claudia , De Marco

Un comentariu:

anca spunea...

sunteti cei mai tari nu am ce sa zic s-o tineti tot asa bafta